Garanție

Mărfurile cumpărate de la AGIS Computer beneficiază de garanție în conformitate cu legislația română în vigoare privind calitatea produselor, garanție asigurată de societatea noastră în calitate de importator.

În perioada de garanție produsele cu defecte de fabricație sau vicii de material ascunse vor fi reparate sau înlocuite cu un alt produs identic, sau echivalent ca performanțe.

Garanția nu este valabilă pentru produsele cu deteriorări fizice datorate manipulării incorecte, cu defecte rezultate din montarea sau folosirea necorespunzătoare, pentru defectele provocate din vina utilizatorului ca urmare a exploatării neglijente, a accidentelor sau a nerespectării instrucțiunilor de folosire.



Solicitarea garanției

La solicitarea acordării garanției, trebuie să prezentați următoarele documente:
  • certificatul de garanție
  • copia facturii cu care s-a cumărat marfa
  • o descriere scrisă a defectului

Lipsa oricărui document atrage după sine neacordarea garanției.

În nici un caz de defect firma noastră nu va putea fi vreodată făcută răspunzătoare pentru pierderea informațiilor sau datelor, precum și pentru orice prejudicii ce ați putea suferi ca și consecință a acestor pierderi. Singura noastră obligație este cea de a repara sau înlocui produsul defect.

În curând

Această secțiune este în lucru.

H.P. Care Pack

Puteți găsi lista de prețuri și serviciile disponibile astfel:

  1. Mergeți la www.hp.com/go/cpc
  2. Selectați țara și limba (dacă nu efectuați acest pas, rezultatele vor fi incorecte)
  3. În căsuța "Găsirea Produsului Meu" introduceți Part Number-ul produsului H.P. (ex. CN551A) și apăsați butonul "Trimitere"
  4. Pentru exportul tuturor serviciilor H.P. Care Pack disponibile pentru produsul ales apăsați butonul "Export rezultate" după care alegeți formatul fișierului exportat (excel sau pdf)

Prețurile sunt unitare în EUR fără TVA, recomandate pentru end-user.